11 Temmuz 2012 Çarşamba

21. Aya Veda Ettik Maşallah


Minik oğlum 21. ayını doldurdu bir hafta önce. Düşünüyorum bazen ne kaldı 2 yaşa. Şimdi bebeklik döneminden çıkacak mı? Olmaz bana hep bebek gelecek oğlum, hep minik bebeğim olacak, abi bile olsa. İlk göz ağrım olacak, kıymetlim olacak, benim için hep farklı olacak. O kadar mutluyum ki varlığından, dünyada böyle bir mutluluk yok. Herşeyin üstünde. 
21 ayı geride bırakırken artık dili iyice çözüldü. Cümleleri daha net kuruyor, konuşuyor. Dayısı geçenlerde ekmek almaya çıkınca dönmüş bize "Neyeye gitti?", "Niye gitti?" diye hesap soruyor :) şaşırıyorum yine de. İlginç geliyor onun konuşması. 
Çok hoşuma giden bir başka olayda ispiyonculuğunu keşfettiğim su dökme olayı. Mutfakta temizlik yaparken sakarlığıma geldi suyu yere döktüm. Bunu gören Kerem koştu koştu salona babasının yanına gitti "Anneee suyu dötttüüüü" dedi. Öyle bir diyişi varki o kuş yuvası dudağıylaaa ciddi ciddi, kaşlar çatık. Gülmekten öldük babayla. 
Kırk bir kere Maşallah kuzuma, Kırk bin kere Maşallah...
Harika bir abi olacaksın biliyorum. Kardeşin çok şanslı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder