12 Temmuz 2012 Perşembe

Gebelik Günlüğü 12 ve 13. Haftalar

12. Haftamda doktorum istirahat verdi, evde dinlenerek geçirdim. Çok güzeldi. Uzandım keyif yaptım. Bulantılarım geçmişti diyordum ki 12. haftamda 5 gün akşam saat 7 gibi bulantım oldu, korktum açıkcası hep sürecek diye ama haftasonu veda ettiler, güle güle dedim inş. dönüşü olmaz. Kendi doktorum seminerde olduğundan randevum ileriye alındı. Zübeyde Hanıma gittim geç kalmamak için kan, idrar tahlillerini yaptırdım.  Birşey çıkmadı şükür. İdrarda kana rastlanmış fakat enfeksiyon görülmemiş. Bakalım Aylin Hanım ne diyecek. 
13. Haftam işyerinde ama rahat geçiyor. birkaç haftadır işlerimi ihmal ettiğimden bekliyorlar, fakat ufaktan yapıyorum hem zamanda çabuk geçiyor böylece. Yorgunluk hissim geçti gibi. Sıkılıyorum bazen yapacak şey arıyorum. Sıklıkla doğum iznine ayrılacağım zamanı düşünüyorum, ücretsiz izin alıp evde kalacağım zamanları. Hoşuma gidiyor, mutlu oluyorum. 2 Gün sonra randevum var, cinsiyeti söyleyebilir belki doktor. Merak ediyorum ama en çokta sağlığını. Eşim arkadaşları ile şehir dışında olacağından bana katılamayacak, eğer cinsiyeti öğrenebilirsem ona ceza olarak dönene kadar söylemeyeceğim. Yaşasın Kötülük! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder