4 Eylül 2012 Salı

23. Ayımız Doldu Maşallah

Aşk nedir deseler seni tarif ederim oğluşum.
Saçlarının kıvrımında kaybolduğum anlar oluyor, hayran hayran bakındığım zamanlar gibi...
Konuşurkenki şirinliğin, ifadeleri uzatmaların öldürüyor beni. O minik dudakla birşeyler yiyişin, kibarlığın Allahım yok başka yok! Bir başka çocuğu daha sevemem böyle!
Minik haline bakmadan beni omzuna almak istemen, öyle uyumak istemen de ne oluyor bilmem. Doğuştan erkek benim oğlum... Nasıl anlatılır ki yaşadıklarım, hissettiklerim!
Oğluşum benim, aşk gerçekten neymiş sende gördüm. Kaybetme korkusu neymiş sende bildim, Rabbime içten dualarım hep seninle oldu...Ne çok seviyorum bil bilsen, şu dünya sevgiyle varmış bunu anlattın,Masumluğunla insanlığımdan utandığım anlar oldu, sayende tüm çocukları düşünür oldum, tüm anneleri anlar... Daha bir insan olduğumu anladım.
Varlığın bana verilmiş en büyük hediye, nice nice güzel günlere inş. bizimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder