27 Eylül 2012 Perşembe

Gebelik Günlüğü 24. Hafta

foto:http://pinterest.com/pin/266345765433283601/
Yoğun ve yorgun geçen bir haftaydı. Abimize nazar oldu, sıkıntıları peş peşe geldi. Yürüdüğü bir vakit ayağı takılıp düşünce burnu kanadı, olur dedik aldırmadık derken burun şişmeye başladı. Düştüğünde ağlamayan çocuk bu defa çok ağlamıştı buna da anlam veremediğimizden soluğu acilde aldık. Hastanede acile gelen cocuklardan birşeyler kapar diye korkarken korktuğum başıma geldi. Annenin içine doğuyor artık buna inanır oldum.
Burun için 2 röntgen çekildi, şükür ki sorun çıkmadı. O güzel yüzü bandajlı gezdi, bandajı çıkarınca moraran burunu gördükçe içim acıdı. Aradan iki gün geçmeden ateşlenme başladı, burundandır dedik doktora kontrole gittik ondan çıkmadı. Sağ elinin orta parmağında tırnak batmasından iltihap oluşmuştu, ondandır dedik. Krem kullandık geçiyor gibi ama ates dün 3. günü geride bıraktı. Keremin 2 yaş kontrolünü öne alıp 10 gün önce gittik doktoruna. Şükür ki boy kilo gayet iyi. Yüzü solgun dedi test istedi, ondanda birşey çıkmadı anası gibi soluk benizli yavrum benim. Alerji testleri yapıldı onlarda haftaya belli olacak, bakalım çinko ve magnezyum değerleri nasıl çıkacak.
Bu süreçte geceleri uykuyu alamayan anne ve baba çok yoruldu. 2 gün ruh gibi gezdim yorgunluktan. Gücüme giden anlar oldu, ama evladım iyi olsun umurumda değil. Vitamin hapına ve kalsiyum içecegine devam ediyorum. Kan ve idrar sonuclarımı öğrendim şükür birşey yok, elevit yeterli dedi doktorum.
Haftasonu iki akşamda misafir ağırladım, yorgunluk farketmedim ama bünyeye etki ediyordur heralde. Dostlarla beraber olmak mutlu etti beni. Keremde çok sevdi ortamı yorgunluğa değerdi. Bu haftasonu da dostları mı çağırsam kahvaltıya emin olamadım, yalnız bendeki yorgunluk sinyalleri Keremin hastalığında geçen uykusuzluğunda verdiği ağırlıkla kendini göstermeye başladı. Bir hafta ertelesem bu planları fena olmaz.
Kilo durumumda değişme yok ve 3 haftayı doldurdum, doktorum çok şaşıracak, bir aferin beni nasıl sevindirecek çocuklar gibiyim :) İştah pek yok, zaten arada yiyorum tatlıdır, hamurişidir sadece abartmıyorum. Böyle çok rahatım. Yarın eşime arkadaşının önerdiği ve eşiminde gitmek konusunda eğilim gösterdiği Yenimahalle devlet hastanesinde randevum var, çok övüyorlar bakalım bu hastane ve doktor nasıl? Yedeklemem lazım artık hastane ve doktorları lakin şuanki doktorum çok yoğun, her an herşey olabilir.
Fırsat buldukça yürüyüş yapmaya çalışıyorum, zaman zaman farketmeden hızlı tempoda gidiyorum heralde sonra ağrı geliyor. Hala kendimi önceki gibi düşünüyorum, halbuki ağırlaştım buna dikkat etmeliyim.
Kızçeme 2 takım body ve tulum seti aldım. Çok şirinler, giydirmek ve sevmek için heyecanlanıyorum. Küçük bebekleri özlemişim bunu daha fazla farkediyorum her geçen gün. Bir yandan da Kerem üzülür diye çok korkuyorum, ilk göz ağrım, gözümün nuru, biriciğime dikkat etmem lazım. Şimdiden soruyor "Abimi olucam? Bebek gelecek mi?" "Evet oğlum onunla oynayacakmısın?""oynucam." "Onu sevecekmisin?" "Sevecem" Ya yok böyle bir şirinlikkkkk kuzummm
geçen hafta kızım ilk kez babalar gününü kutladı babişinin. Beraber tiramisu yaptık babişe. Çok sevdi aşkım benim. Seneye kucağında kutlar inş. iki evladı. bir haftayada abinin doğum günü var anne heyecanlı geçen sefer işten güçten fırsat bulamamıştık, sonradan pişman olmuştuk bu defa 2 gün kutlayıp acısını çıkarma niyetindeyiz hadi inş. kısmetse!
Haftaları sayırıyorum artık, işyerinde tadilat başladı carr curr gürültüde çalışıyoruz. İşler şu günlerde yoğun ama şikayetin yok, zaman çabuk geçiyor birde helalinden çalışıyorum gibime geliyor. Bereket getirir inş. Yarın Cuma, ah ne çok seviyorum seni bir bilsen!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder