4 Ekim 2012 Perşembe

Kayıp

Harlan Coben'in en kötü kitabı. Belkide ilk kez bir kitabından hoşlanmamışımdır. Hikaye deseniz vasat, araya heyecan katmak adına bir kaç olay yamamışlar ama yok arkadaş, sonuç fiyasko! Bir gün bu yazarın bir kitabı hakkında bunları diyeceğim aklıma gelmezdi.
Bu arada şu ırkçı söylemlerden ne kadar hoşlanmasam yazılanlardan heleki bir yazarın kitabına konu olmasından da bir o kadar hoşlanmıyorum. Heleki bu yazar çaktırmadan aralara serptirmişse bu görüşlerini iyice iğrençleşiyor durum. Şimdiye kadar yahudi yanlısı laf arası dokundurmalara aldırmadım ama hikayelerinde terörist karakterlerini islami motiflerle süslemesi çok adaletsizce! Hep amekanvari söylemler! Bu kitabın kötü kahramanları da sözümona cihatçılar! Sakallı, yeşil mendilleri ile suratlarını kapatan tipler. Haz etmedim, bilemedim ben onu! Hikayelerine ırkçılığı katma be abicim! Anladığım yahudi asıllısın, kanından geliyor bu düşmanlığın ama yakışmıyor.
Bu şekilde devam ederse, Harlan Cobenle yollarımı ayırmaya karar verdim.  Hele birde "Türk" kelimesini birini aşağılamak için kullandığını bir daha göreyim, bittin sen! Bir hayranını kaybediyorsun Harlan abicim ona göre! :))))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder