12 Ekim 2012 Cuma

Keremli Oyunlarım

Son günlerde hava sıcaklığının düşmesi ile son baharın hissedilmesiyle Kerem'e evi sevdirme arayışlarımda ne kadar haklı olduğumu düşündüm. Doğru yoldasın devam dedim kendime. Dün akşam vakit bulduk yine oyunlar oynadık. Bunlardan birisi Şuradan fikir aldığım bir oyundu. Görür görmez hoşuma gitmişti. Tabikii pratikti ve güzel vakit geçirtti. Net açık olmadığından hali hazırda beyimizde sabırsızlandığından hızlıca ve acemice koyunumuzu çizdik, kuzumuda olabilir. Aman hava çok soğuk kuzumuz üşümesin diye diye pamuklarımızı yapıştırdık. İlk sefer olmasına rağmen gayet iyi bir sonuç aldık.

Kerem oyun deyince evet karşılığını aldığında ardından "boya mı yapıcaz?" geliyor takiben.Boyalı oyunları pek seviyor. Bu nedenle aylar öncesinsen süzdüğüm bir aktivite geldi aklıma. Şuradan esinlendim. Çok pratik ve basit. Şekildeki güzeneği hazırlayıp içine boya döküyorsunuz ben ceviz kullandım orjinalinde bilye var. Cevizle de gayet güzel oldu. Kerem'in karıştırırken ki ciddiyeti öldürdü beni.
Son olarak daireler içine nohut yerleştirme oyunu oynadık. İlkin pek sevmedi ama sonra pek tuttu. Çok uzun sürmedi, basit oldugundan nohutlardan ziyade " bende daire bende daire" diyerek daire çizmek istediğini söyledi. Kalemi verdim eline serbest bıraktım. Şuradan esinlenmiştim.

1 yorum:

  1. maşallah Kerem'e. Ne ciddi oluyorlar şu işleri yaparken dimi ben de gülmekten ölüyorum :))

    YanıtlaSil