29 Kasım 2012 Perşembe

Ahhh be Yavrummm

Bu sabah kalkmakta nazlandı, dudak cıktı büzüldü, yanaklardan bir kaç damla yaş süzüldü. İçim nasıl yandı ahhh nasıl yandı. Bu nasıl bir etki! Bu nasıl bir yıkım! Kucak gel dedim ellerini uzattı emzirir gibi aldım kucağıma bağrıma bastım. Yavrummm dedim sonra yüzüne baktım elini uzattı sanki büyük bir adammış gibi yanağımı okşadı, gözlerimin içine baktı "Seviyorum Seni" dedi. Ahhh işte bir kurşunla vursalar kalbimden bu kadar hissedermiydim? Sanmam. O minicik oğlum bana sefkat etti, sevdiğini söyledi. Yüreğimi titretti. Saatler geçti hala üzerimde o bakışı, deyişi...
Bende seni seviyorum be kuzum dünyalar kadar, herşeyden fazla... Rabbime binlerce şükürler olsun ki seviyor ve seviliyoruz ne büyük bir duygu bu! Rabbim seni korusun, esirgesin hep iyilerle karşılaştırsın biricik meleğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder