9 Kasım 2012 Cuma

Gebelik Günlüğü-30. Hafta

Zor başlayan ama güzel biten bir haftaydı. 3-4 gün kasılmam ve ağrım oldu. Nedenini bende anlamadım. Göbek ise almış başını gidiyor. Gören doğum yakın mı diye soruyor. Bilmiyorlarki 2,5 ayım var. Bugün doktor randevum vardı harika geçti. Göbeğimi gören hemşire 36. haftalarda sanarak nst ye bağladı, sancım falan çıkmadı haliyle. 2-3 gündürde ağrım yoktu zaten. Elifim Mirayım kızçem maşallah tombilik olacağa benziyor, e boşuna büyütmüyoruz bu göbekleri. 30+1 deyim bugün ama ultrason ölçümlerinde kafa 32. hafta ile, göbek 34. hafta ile uyumlu çıktı. 2350 gr olmuş bile bebikim. Herşey güzel, gelişimi güzel dedi doktorcuğum.
Çokta sevindik ailecek :) Nst yede girdiğimden ve gelişim güzel olduğundan bir aya kadar gelmenize gerek yok dedi gönderdi.
Bugün evlilik yıl dönümüm, canımın ciğeri hayatımın golü eşim de çiçek göndermiş, yanınada sabahki 3.5 kilo aldığımı duymamış gibi çikolatalarda eklemiş e daha ne isterim. Kızçemde sağlıklıymış, oğluşum zaten harika :) Rabbime şükürler olsun gani gani. Bugünleri gösterdi bana. Evliliğimizin 4 yılını 4 kişi doldurmak nasipmiş, sağlıcakla tamamına erer inş.
Bu ay 3.5 kilo alarak 30 haftayı toplamda 10.5 kilo almış olarak tamamladım. E bu ay dikkatsizdim ya sıra geldi dikkate. İnş. bundan sonra dikkat edersem, verişi de kolay olur. Havalar soğuduğundan su içme gereği duymuyorum, çocuğun suyu iyi ama su alımına dikkat edelim dedi doktor. Zaten bağırsak tembelliği de başlamışken bende bundan kurtulmanın yoluna bakmalıyım.
Kızım için o kadar heyecanlıyımki son zamanlarda, onu düşünüp duruyorum. Sanırsın ilk gebeliğim. Keremin kullandığı yıkayıp katladığım kıyafetleri eleyip, kızım için ayırasım var. Ona yer açmam gerek artık Kerem'in odada. Şimdilik gözüme kestirdiğim yerler var, onlarla idare edilir diye düşünüyorum. haftasonu kıyafetleri ayırıp az bir kızımla oyalanayım istiyorum.Şu günelrde küçük bebek görsem deliriyorum, nasıl özlemişim o minik elleri, ayakları, bebek kokusunu. Hayalini kurar oldum gelecek günlerin, sağlıkla gelsinler inş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder