30 Mayıs 2013 Perşembe

Keremden İnciler


Sabah serinliğinde üşümesin diye Anne, Kerem'e süveterini giydirir. Bir müddet sonra Kerem'in oyun oynarken bir eliyle de boynunu kaşıdığını fark eden anne sorar;
- Ne oldu oğlum?
- Anne, Örümcekler beni bal yapıyor!
- !!??
-------------
Ana-oğul yemek yerken muhabbet ediyorlar;
- Oğlum biz baba ile gezmeye gidelim, siz evde bebekle kalın olur mu?
- Ama anneee ben bebekle uğraşamam kiii.
- Neden?
- Çünkü abiler bebeklerle uğraşmaz, anneler uğraşır. Abiler arabalarla oynar. Abiler parka gider.
- :)))))
------------
Anne, hoşuna giden bir şeyler yapınca Kerem; "Anne sen acayip bişisin!" der.
Anne; "Nasıl yani"
Kerem; "Seni acayip seviyorum anne!"
Anne mutlu mesuttur :)
------------
- "Anne hava güzel mi?"
- "Güzel oğlum."
- "Pazara gidelim mi?"
- "Gidelim oğlum, ne alalım pazardan?"
- "Pisiklet"
-  :)) "Sen büyüyünce alacağım bisikleti"
- " Aaaa ama ben büyüdüm baksana" ( ayağa kalkıp boyunu gösterir.)
- "Şu kadar olman lazım" (Anne bir kaç karış yukarıyı işaret eder.)
- " Ben büyüdüm zaten bebek küçük ben büyüğümm"
- :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder