16 Haziran 2013 Pazar

Bugün Aslında Bayram!

Kimi anlar vardır hayatımızda çalışır çabalarız hemde çok, ama kötüye gitmesine engel olamayız. Yaşanması mı gerekiyordur, öğrenilmesi gereken dersler mi vardır onu Allah(c.c) bilir... Bildiğim birşey varsa yüreğimden kopup gidenleri geri getiremediğim... Yine de an oluyor eskilere gidiyorum, küçük yıllarıma...Mutlu ediyor beni, kare kare hatırladıklarım... İnsan ne kadar büyüse, yaşlansa da bazı hisleri hep çocuk kalıyor...

-------
http://www.youtube.com/watch?v=MvifWnCYAdc

Bugün günlerden bayram
Yanında olamadım
Çalışıyorum yine
Yine Babacığım...

Bugün aslında bayram
Yanında olacaktım
Çalışıyorum canım
Hepimiz için...

Bugün günlerden bayram
Barış Amcan da gitti
Şimdi işler daha zor
Çalışıyorum...

Bugün aslında bayram...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder