11 Haziran 2013 Salı

Bana Neler Oluyor?


"Gezi Parkında, orada burada neler oluyor?" modasına bende uyayım dedim böyle bir başlık attım. Bıktım artık orada burada neler oluyor yazılarını okumaktan nasılsa hiçbir şey, hiç bir kafa değişmiyor. Biraz bana neler oluyor ona bakayım diyorum. Çoktandır belirtilerini gösteriyormuşum farkında değilmişim. Akşam yemeklerini sabahtan yapmalar, bulaşıkları makineye dizmek yerine elde yıkamalar, mutfağa girince bir türlü çıkamamalar, İki güne bir baştan aşağı ev süpürmeler, hava durumunu gözden geçirip gün aşırı çamaşır yıkamalar. Beyazlar dahada beyazlasın diye çabalamalar, temiz çamaşırları sererken, dürerken, yerlerine kaldırırken mutlu olmalar. Daha neler neleeeerrr. İş işten geçeli çok olmuş, ev kadınına bağlamışım iyice. Bugün ücretsiz iznimin ilk günü. Artık resmiyete de bağlandığına göre tadını çıkarmak gerek. Koskocaaa 1 sene heyt be :) Kim tutar beni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder