25 Haziran 2013 Salı

Yanlış Bir Adım


Harlan Coben'in Myron serisi kitaplarından biri "Yanlış Bir Adım". Çoğu Coben okuru Myron serisini okumayı tercih etmese de ben seviyorum. Myron karakteri her ne kadar yahudi asıllı olup İsrail üzerine iyi kötü sık sık değinse de rahatsız olmakla beraber okumama devam ediyorum.
Harlan Amcam, okurlarının espritüel diyalogları sevdiğini bildiğinden her yeni çıkan kitabında bu konuyu biraz daha ilerletmiş olduğunu düşünüyorum. Bu kitabı geçmişte yazdıklarından çok daha akıcı ve hoştu. Gülümseten, aynı zamanda düşündüğü şeylere güldüren pek çok an var. E doğru yoldasın Harlancığım devam...
Senaryo konusuna girmeyeyim klasik bir Amerikan polisiye diyebilirim. Myron serisini senaryodan çok yazım tarzından dolayı beğendiğim için çokta takılmadım. İyiydi hoştu, polisiye sevenler okumaktan hoşlanabilir. Önerilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder