9 Eylül 2013 Pazartesi

Miray 8 Aylık

Sekiz ay geride kaldı, acısı tatlısı, kolayı zoru ile... Minik kızım büyüyor, değişiyor, şaşırtıyor... Ve ben hala ayyy bir kızım var diye seviniyorum :) Sonradan anlama :)
Geçen aydan bu yana neler değişti? En belirgini ek gıdaya yavastan alıştık, onun sinyalleri var. Yedinci ayda çok çekmiş, umutsuzlanmıştım, üzülmüştüm. Bu ay reddetme azaldı, bitti gibi. Yumurta alerjisi devam ediyor. Sanırım bir yaşa kadar böyle devam edecek. Bal, süt, taze domates dışında çok ayırmıyorum, vermeye calısıyorum. Kilomuzu giderek toparlıyoruz şükür.
Bir haftadır emekliyor böcük. Abisi geçmişe baktımda 9 aylıkken emeklemiş, kız erkenci çıktı. Karşılaştırma illaki oluyor, yapmamaya çalışıyorum ama gelişim takibi için şart. Geçen ay doktor kontrolüne gitmedik, boyu da uzuyor gibi ama sayısal ölçüm yapmadım. Saçlar nispeten uzuyor ama dikine :)
Aktif bebe olalı sırtımdan yük az azaldı. Kendide meraklanıp geziniyor, yavastan hızınıda artırdı odalar arası geçişleri başlıyor. Abi ile oyunları var, güreşir gibi yapıyorlar ya kız düşüp ya kafasını ya burnunu, alnını vuruyor, sonrası ağlama. Birde tatlı canı var Allah'ım hiç acıya gelemiyor.
Abiden kalmaları giydiğinden çoğunluk bir oğlum daha varmış gibi hissediyorum, arada süslü şeyler alıp giydirince şaşırıyorum, ardından yukarıda bahsettiğim sevinç geliyor: ayyyyy bir kızım var benimmmmm :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder