7 Ekim 2013 Pazartesi

İbrahim Kerem 3 Yaşında

Bu sene annem evdeydi, onunla daha çok zaman geçirdim. Herşey çok güzeldi. Ama bir müddet sonra evimize "bu senin kardeşin" dedikleri küçücük bir bebek geldi. Konuşmasını oyun oynamasını bilmeyen bu kardeşe karşı önceleri ilgisizdim ya sonraları hareket başladı,  ilgim arttı. Onunla oynamaya çalışınca gülmeye başladı, yalnız bazen annem bana kızıyor, "canını yakıyorsun" diyerek beni uzak tutuyor, hiç anlamıyorum. 

Sümeyye, Satı ve Kazımı çok seviyorum, artık evde annemle kaldığımdan sadece arada onlara gidiyorum, çok özlüyorum. Gezipyor, parklara gezmelere gidiyordum, oyunlar oynuyordum. Annemle evde kaldık, hava soğuk kardeş küçük diye çıkarmadı dışarı, yaz gelince ısınınca da gittik geldik ama pek çocuk yoktu sıkıldım ben. Yan apartmanda var ama onlarda hiç güzel oynamıyorlar, bana kızıyorlar bazen vuruyorlar. En sevdiğim yer balkon, uçaklar geçiyor, bazen güvercinler geliyor. Taş ve topraklarım var kepçelerimi kamyonlarımı alıp oynadım. 
Derken bez keyfim bitti, tuvalet eğitimi mi neymiş ne menem birşeymiş ona alıştırmaya çalıştılar, zordu be yaaaa :) Alışınca rahat ettim, şimdilerde kardeşin bezini getiriyorum, kirlisini banyoya atıyor, anneme yardım ediyorum. 
Evde sıkıldığımdan, arkadaş isteğimi anneme dillendirdiğimden beri beni sabah erken kaldırıp okul diye bir yere götürüyorlar. Hiç görmediğim çocuklar ve insanlar var, önceleri çekindim ama şimdilerde çok sevdim, oyunlar oynuyoruz. Sabahlar kalkmak hala zor geliyor, annem geç yatıyorsun ondan diyor. Evde de hayat devam ederken uyunmuyor ki kardeşim bu anne baba da beni anlamıyor, belki kardeşim anlar :) 
Geçenlerde Satı, Kazım ve Sümeyye geldi, bir pasta yaptı annem bana, üstündeki mumları söndürdüm, bana üç yaşıma girdiğimi söylediler. Hediye almışlar ama baktım araba değil, attım :) 
Uzak yakın, uzun kısa, doğru yanlış böyle düşünüyordur sanırım :) Nice yıllara sağlık ve mutlulukla. Benim en güzel günüm, en büyük nimetim, hayatımın kreması canım oğlum hep huzurlu yılların olsun, güzel gören gözlerin, rengarenk düşlerin, bol arkadaşlı oyunların olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder