5 Ekim 2013 Cumartesi

Keremden İnciler (36. Ay)


Peşinde dolanan kardeşe Kerem'den sitem;
- Kardeşim benden ne istiyorsun sen! 
---
Haftasonu temizliğini abartan anneye Kerem'in önerisi;
- Senle biraz ilgileneceğim anne.
- ??!!
---
Sipariş edilen kitapları getiren kargo görevlisine Kerem'den yanıt;
- Mustafaaaa bizim evde kitap var yaaa!
( Mustafa nereden çıktıysa artık )
---
Anne balkonda asılı çamaşırları toplarken Kerem de arabaları ile oynuyordu. Birden "anneeee bu neee?" diye sorarken parmağıyla da bişiler gösterdi. Anne güvercinlerin kaka yaptığını söyledi. Kerem bunu duyar duymaz havaya bakarak "sizi siziiii bir daha yaparsanız lolüüü lolüüü hımmmmıı hımmıııı" tehditlerini savurdu. Sonra anneye dönerek "Anne onlara kızdım bir daha yapmayacaklar" "Sağol oğlum" :)))))
---
Kerem güya kardeşini ispiyonluyor:
- Annneeeeaaaa kardeşim benim gibi elektrikle oynuyoooooorr!
:))))
---
Fasulye ayıklayan anneye Kerem yaklaşır:
- Anne ben sana yardım etmeyi düşünüyorum
-??!!?? :) 

1 yorum:

  1. yanlış hatırlamışım parktaki fotoğrafı var diye. buydu bahsettiğim :)) mustafa'ya koptum hahaha :D bi de 'senle biraz ilgileneceğim anne' !!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil