9 Ekim 2013 Çarşamba

Elif Miray 9 Aylık

Yavru kedi gibi son zamanlarda mırın mırın evi turlamalar gözünğn kestiği yerlere tırmanmalar sonra düşmeler annenin paçasına yapışmalar koklaşmalar yumak gibi oynaşmalar. Maşallah
Bir haftadır sıralamaya başladı ya çok erkenci tak tuk düşmeside eksik olmuyor. Birde elini bırakması var öldürüyor beni, bilmemenin cesareti heralde. Düşünxe ağlamıyorda artık, hiçbirşey olmamış gibi doğrulup tekrar, pes etmek yok. Sanırım erken yürüyecek. Kazasız belasız öğreneydi, çok tehlikeli zamanlardayız.
Bu ay üst dişlerden çok çektik, iştahı hiç yoktu, gün oldu ne yedi ne emdi. Israr edince iyice ağzını kilitler oldu. Çok sıkıldığım zamanlardı, sonraları bıraktım yemezse yemesin dedim. Üst dişin biri patlayınca az yer oldu onuda cok acıkmasını gözledim verdim, aman kilo vermeyeydi, alması mühim değil dedim. Şükür almadı zama vermedi de. Şu sıralar bir iyi birkötü, olduğu kadar. Oğlan kiloya giderdi kız boya gidiyor maşallah.
Bu aylarda gece uyanmaları artatmıs öyle de oldu, dişten mi dönemden mi bilemiyorum, baba içinde benim içinde zor geçen bir aydı.
Bazen düşünüyorum 9 ay olmuş diyorum maşallah, zaman ne cabuk geçiyor. Kızım yine de bana küçücük geliyor, hani 3 aylık gibi :) Baldan tatlı birşey... Rabbim isteyen herkese versin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder