24 Şubat 2014 Pazartesi

Kerem'den İnciler - 41. Ay


Kerem Paşa'nın saçı oldukça uzamıştır. Dede ile berbere gidilir. Dönüş aile arasında merakla beklenmektedir. Lakin dönüşte görüntüde bir değişiklik olmaması şaşırtmıştır.Sorulur;
Dede: Kızım saçını kestirmek istemedi. Annem benim saçımı çok seviyor, babam benim saçımı çok seviyor. Ben de saçımı çok seviyorum dedi ve bas bas bağırdı.
Kerem: Hehe dedemi kandırdım, saçımı kestirmedik

------------------------

Meraklı Minik dergisinin içinden çıkan kart oyununu oynarken Keremden beklenmedik bir mutluluk geldi;
- Anne ben kartlarla oynamayı çok seviyorum. Oynarken çok mutlu oluyorum.
Kartlarda resimlenen araçları öğretmeye çalışan anne bisiklete gelince Kerem karşı çıkar;
- bisiklet değil onlar bike! Bike!
Ne zamandır anana ingilizce dersi verirsin, oyyy velede bak!

------------------------

Babaanne: Kerem oğlum, sende bizimle Manisa'ya gelmek ister misin?
Kerem: Yeni ev değiştirdim annanne (babanne demek zor geliyor), bir ev daha değiştiremem!

-------------------------

Baba, anneye sinemaya gitme teklifi yapar, bunu duyan Kerem heyecanlanır;
Kerem: Film mi var?
Anne: Evet oğlum ama büyükler için.
Kerem: Ben büyük müyüm?
Gel de küçüksün de hadi! Kardeşiyle konu oldukları her durumda büyük olduğu hatırlatılan bir çocuğa küçüksün de hadi!

-------------------------


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder