12 Temmuz 2016 Salı

Bayram Tatili - Ilgaz Gezisi


أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لَامَّةٍ
"Her türlü şeytandan, zararlı şeylerden ve kem gözlerden bütün kelimeleri yüzü hürmetine Allah'a sığınırım."

Bayram geçti, tatil bitti, zaman oldu ancak yazıyorum. Büyüklerden ayrı geçen bayramları sevmesem de bu bayram böyle oldu diyelim. Kendimize bir tatil ayarladık, oraya yol aldık. Çocuklar çok mutlu oldular. Yeni yerler onları her daim heyecanlandırıyor. Hoş biz de farklı değiliz. Ankara'nın sıcağından kaçıp Ilgaz Dağı'nın serinliğine ve havasına kaçmak çok iyi fikirmiş, memnun olduk. Güzel başlayıp güzel biten bir tatildi şükürler olsun. Gezdik gördük eğlendik, aile hayatımıza birer hatıra olarak kaydettik. Kim bilir kısmet olur yine gideriz, ailecek sevdiğimiz bir ortam yeşillik ve dağ havası...

Çocuklar babaları ile havuza gittiklerinde ben de birkaç fotoğraf çekme fırsatı buldum. Hep merak ettiğim bir çiçek vardı, çam ağaçlarının arasında dolaşırken aniden onlardan yüzlercesine denk geldim. Koca ağaçların arasından süzün ışık altında bana gülümsüyorlardı "beni unutma" çiçekleri... Birkaç kare çekmesem olmazdı.
Orman o kadar gizemli ve güzel ki, insan nasıl bundan uzak kalabildiğine şaşırıyor. Adını bilmediğim birkaç bitkiyi daha inceledim, onların da fotoğraflarını çektim. Kır çiçekleri için bir bilim dalı vardır muhakkak, keşke bu konuda çalışıyor olsaydım diye geçirdim içimden. İşimi severek yapacağıma eminim :) Sonrasında küçücük bir bitkiye rastladım, topraktan yeni çıkmıştı. İncelerken bunun bir orkideye benzediğini fark ettim. Emin olmamakla beraber sanıyorum bu bir yabani orkideydi. İncelemek hoşuma gitti, bir kaç fotoğraf da ondan çektim. Bu fotoğrafları incelemek ayrı bir zevk olacak benim için. Düşünmek bile mutlu ediyor. Seviyorum bu mutluluğu, ufak şeylerden büyük mutluluklar çıkarmak çok daha kolay aslında... Şükürler olsun...




























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder