10 Mart 2017 Cuma

Can Oğlanın Gönül İfadeleri

أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لَامَّةٍ
"Her türlü şeytandan, zararlı şeylerden ve kem gözlerden bütün kelimeleri yüzü hürmetine Allah'a sığınırım."
Hayatımda hiç duymadığım güzellikte ifadeleri oğlumdan duyarım. Dün yapmış olduğu birşeyleri kontrol ediyorum, beni oldukça şaşırtmıştı. Onu tebrik ettiğimi söyledim ve ödüllendirmek için bir hediye vermek istediğimi söyledim. Ne cevap verdi dersiniz;
-"Anne sen benim için en güzel hediyesin!" 
Şimdi ne cevap vermeli! Ne demeli! Bunu gerçekten kalpten söylüyor, Maşallah! Rabbime binler şükür bu güzel emaneti için...

-----------------------

Daha önce yazdım mı bilemiyorum, olsun yine yazayım. Unutmak istemiyorum...Hoşuma gidiyor :D
Ailecek bir lokantaya gittik. Neyi ünlü ise ondan söyledik. Yemek geldiğinde oğlan bir kaç lokma yedi ve;
-" Hımmm anne burası harikaymış, çok lezzetli" dedi. Afiyet olsun dedim. Hiç aklımda bile yokken o düşünmüş, hemen ekledi. 
-" Tabiki sen evde daha güzel yapıyorsun anneciğim, seninki kadar güzel değil!"
O an baba ile gözgöze geldik, gülüştük. Bu oğlan büyüyünce ne olacak bilmiyorum diye laf atmadan edemedi tabiki baba :) Kıskançlıklara gel :D Aslında orada hepimiz biliyoruz ki ben et yemeklerinde iyi değilim, neden böyle bir şey söyledi? Gönlümü kırmamak için mi? Hani çocuğun gözünde o samimiyeti görmesem belki üzerinde durmayacağım.  Benim zaten duymaya alışık olmadığım ifadeler :) Neyse çocuklar bazen inanılmaz şaşırtıyorlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder