7 Mart 2017 Salı

Gebelik Günlüğü 14. Hafta

أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لَامَّةٍ
"Her türlü şeytandan, zararlı şeylerden ve kem gözlerden bütün kelimeleri yüzü hürmetine Allah'a sığınırım."
Aşırı yorgunluk çektiğim bir hafta oldu. Verdiğim kan tahlilleri çıkınca sebebin hamilelik nedeniyle aşırı düşen TSH değerleri olduğu anlaşıldı. İlkin tedirgin olsamda uzmanından bunun gebelik ilk üç ayda normal olduğunu öğrenmem beni rahatlattı. 20. haftaya doğru değerlerin artacağını söyledi. 4 hafta sonra takip amaçlı yeniden kan vermem gerekecek. Aldığım multivitaminler kısmen yorgunluğumu alıyor. Fakat işyerinde öğleden sonra gelen uykularıma engel olmakta zorlanıyorum. Evde bu zamanlar daha rahat geçerdi sanıyorum.
Hafiften belirginleşen karnım için bir kaç gebe kıyafeti almaya başladım. Secenekler çok olmada geçen yıllara nispeten daha iyi buldum. Geriye doğru uzanarak yürümek beni rahatlatıyor Fakat öyle de gebelik belli oluyor. Arkadaşlar yürüyüşün zaten değiştiğini söylüyor, napalım bu dönemler böyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder