14 Mart 2017 Salı

Gebelik Günlüğü 15. Hafta

أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لَامَّةٍ
"Her türlü şeytandan, zararlı şeylerden ve kem gözlerden bütün kelimeleri yüzü hürmetine Allah'a sığınırım."
Bir kaç gün iyi geçen, kendimi iyi hissettiğim iyi çalıştığım fakat sonrasında büyük bir ağırlıkla yerimden kalkmaya bile zorlanmakta olduğum bir haftaydı. Geceleri uyumakta zorlanmıyorum, sabahları kalkmak çok zor oluyor. Kalkıp işe gitmek. Her sabah kalktığımda haftasonuna ne kadar kaldığımı hesaplıyorum. Sanki hamileliğin son dönemleri gibi... Neden böyle bilmiyorum, üzerimdeki bu ağırlık ne zaman bitecek... Haftasonu oruç tutsam iyi gelecek gibi hissediyorum, bakalım. Geçen haftaki tahlil sonuçlarını doktor ile telefonda görüşecektik, telefon numarasını bulamadım. Artık on gün sonraki randevuya kaldı, yapacak birşey yok. İşte böyle bir haftayı daha bitirdik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder