23 Mart 2017 Perşembe

Gebelik Günlüğü 16. Hafta

أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لَامَّةٍ
"Her türlü şeytandan, zararlı şeylerden ve kem gözlerden bütün kelimeleri yüzü hürmetine Allah'a sığınırım."
Bu haftanın başında muayene vardı, çoluk çocuk en küçüğümüzü görmeye beraber gittik. Ultrason görüntülerine oğlan kitlendi. Kalp atışını tekrar dinlemek istedi. Abimiz çok heyecanlı minik kardeşi için. Bir kardeşi daha olacağını öğrendiği günden beri kız olması için dua etti. Allah dualarını kabul etmiş olmalı ki en küçüğümüzün de kız olduğunu öğrendik. E her kız çocuğuna bir kız kardeş lazım fakat kızımız şimdiden mırın kırın etmeye başladı. Allah sonumuzu hayretsin inş.


TSH değerlerindeki düşüklüğü gebeliğe bağladıklarından imdilik beklemedeyiz. Değerler takip edilecek. Aşırı yorgunluk yapıyor, fakat bebek için bir sıkıntı olmaması beni rahatlatıyor. Arada kalp çarpıntısı da yapıyor, dinlenerek idare etmeye çalışıyorum. Dinlenmek demişken pek fırsat bulamıyorum yahut fırsat aramıyorum, alışkanlık. Artık dikkat etmem gerekiyor. Son geçirdiğim gribal enfeksiyon beni mahvetti. Yataktan çıkamayacak gibi oldum. Tam geçti derken yeniden başlaması beni iyice yordu. Eşin iş gezisine çıkması da tüm işlerin bana düşmesi kısaca herşey üst üste gelmiş oldu. Neyse Allah yardım ediyor diyerek günümüzü tamamlıyor, olaysız her biten gün için ayrı bir şükür duyuyorum.

Şimdilik 4-5 kilo almış olarak ortama seyrinde gittiğimi düşünsemde bu yaş gebeliğin önceki gebeliklerden farklı olacağını biliyorum. Bu nedenle daha dikkatli olmam gerek. Koşturmalarım buna nispeten iyi geliyor diyebilirim. Hayırlısı... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder