27 Mart 2017 Pazartesi

Gebelik Günlüğü 17. Hafta

أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لَامَّةٍ
"Her türlü şeytandan, zararlı şeylerden ve kem gözlerden bütün kelimeleri yüzü hürmetine Allah'a sığınırım."
Olaysız, güzel ve hızlı geçen bir haftaydı. Yoğunluktan yorgun düştüğüm çok oldu. Bir türlü dinlenemedim yada ufak dinlenme fırsatlarını yine başka başka işler için değerlendiremedim. Bıraksalar saatlerce uyurum desem o da yalan olur. Kafamı kurcalayan meseleler var. Elimde olmadan düşünüyorum. Bazen kendime kızıyorum neden bu kadar düşünüyorsun umursama diyorum. İşte çoğu zaman başarsam da bazı zamanlar elden başka birşey gelmiyor...

Dün bir bebek mağazasında öyle bakınırken bir kaç şey hoşuma gitti aldım. Henüz çok erken olsa da böyle ufak ufak alıp köşeye koymak son ana bırakmamak da iyi olabilir dedim. Hem çocuklar aldıklarımı inceleyip mutlu oldular. İç badi ile pijamaları birleştirdiler, içine diğer kıyafetleri doldurup bebeğin boyutunu tahmin etmeye çalıştılar. İkisi de kendine birer bebek yaptı. Bebek konusunda çok sabırsız ve heyecanlılar. Bebek doğana kadar bunlarla oynayacağız dediler. Onlarda bu heyecanı görmek beni ayrı bir mutlu ediyor.
Havalar artık yavaştan ısınıyor. Bahar geliyor, dallar tomurcuklanıyor. İkindi vakitleri ev bir başka güzel oluyor. Haftasonları da olsa ikindi güneşinin vurduğu evde vakit geçirmek bir başka güzel oluyor. Huzur en çok o vakitlerde oluyor sanki... Herşey için Hamdolsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder