8 Mayıs 2017 Pazartesi

Gebelik Günlüğü 23. Hafta

أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لَامَّةٍ
"Her türlü şeytandan, zararlı şeylerden ve kem gözlerden bütün kelimeleri yüzü hürmetine Allah'a sığınırım."
Bu hafta doktor muayenesi ve ayrıntılı ultrason vardı. Her şey güzel geçti şükürler olsun. Yavrucan epey hareketliydi. İşin uzmanı hiç zorlanmadan, çok oyalanmadan herşeyi inceledi. Bebeğin suyu yerindeymiş, sevindim. Şimdilik beklenenden bir hafta önce doğacak gibi, tabi ki ilerleyen haftalarda ne olur bilinmez. Eylüle girsek de doğsa ne mutlu olacağım :) Sağlıklı olsun inş.

Cinsiyeti kesinleşti, kızmış. Kızçeleri çiftleyeceğiz nasipse. İsim düşünüyorum bulamıyorum, beğenemiyorum bir türlü. Daha vakit var ne de olsa...
Hafta içi iyi geçse de haftasonu ağırlaştım. Neden bilmiyorum tatillerde sanıyorum kendimi epey yoruyorum, ondan oluyor. Yeme-içmeme dikkat etmem lazım, en büyük ağırlık bazı yemeklerden sonra oluyor. Doktor tuzu kesmemi söyledi. Vitamin ve kalsiyum- magnezyum ilacı verdi. Daha alacağım, öyle bekliyor reçete...
Pazar işler arasında o kadar dolandım ki yorulduğumu bile anlamadım. Başım dönmeye başlamasa devam edecektim herhalde. İş güç arasında yemek yemeyi unutmuşum, gecenin bir yarısı da yemek istemedim, zaten canım da birşey istemiyordu. Dinlenince geçer umuduyla uzanmıştım, uyuyunca hafiflemiş. Gece yatakta dönerken hafif yaşasam da, sabah baş dönmem geçmiş, sersemliği kalmıştı. Çok rahatsız edici bir his! Yine de düştük yola geldik işe...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder