15 Mayıs 2017 Pazartesi

Gebelik Günlüğü 24. Hafta

أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لَامَّةٍ
"Her türlü şeytandan, zararlı şeylerden ve kem gözlerden bütün kelimeleri yüzü hürmetine Allah'a sığınırım."
Zaman kimi zaman çok çabuk geçiyor ya bu hafta da onlardan biriydi. Hızla geldi geçti. Zor anları oldu, güzelleri gibi... Küçük kızım benimle beraber çalışıyor, dinleniyor, yiyor, içiyor, uyuyor... Uyku demişken bazı günler öğle vakitleri çok ağır bir uyku geliyor, engel olamıyorum. İşyerinde içim geçer diye tam kafamı veremiyorum. Bu defa yarı uyku hali baş ağrısı yapıyor. Mümkün olduğunca yürümeye çalışarak bu halden kurtulmaya çalışıyorum diyebilirim. 
Göbek giderek belirginleşti, altı aya ne kaldı şurada. Havalarda ısınmaya başladı, haftasonu yaz havası yaşadık. Sıcak beni çok bunalttı. Yazın ne yapacağımı düşünüp durdum. Hayırlısı artık... İşler güçler beni ufaktan yormaya başladı. İzne ayrılsam yavaştan tüm işlerimi telaşsız bitirebileceğimi düşünüyorum. 
Bu hafta geceleri ilk kez ayağıma kramplar girmeye başladı. Gebelik takvimlerinde de yazıyordu. Çocuğun en çok kalsiyuma ihtiyaç duyduğu hafta bu haftaymış. Kramplarla belli ediyor kendini. Doktorun yazdığı vitamin ilaçlarına ek olarak yoğurt alımına dikkat ediyorum. 
Şimdilik bu kadar... 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder