22 Mayıs 2017 Pazartesi

Gebelik Günlüğü 25. Hafta

أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لَامَّةٍ
"Her türlü şeytandan, zararlı şeylerden ve kem gözlerden bütün kelimeleri yüzü hürmetine Allah'a sığınırım."
İkinci trimesterın sonuna geldiğim kendini belli etmeye başladı. Zaman zaman ağırlaşma olmaya başladı. böyle durumlarda ne yerimden kalkabiliyorum ne de yattığım yerde rahat edebiliyorum. Anlatması güç bir durum. En iyi gelen şey ise ağırlaşmaya meydan vermeyecek şekilde düzenli yürüyüş yapmak. Havalar oldukça serin geçiyor. Mayıs sonuna gelmemize rağmen insanı üşüten bir soğuk var. Hava güzel olduğu zamanlarda yürüyüşü ihmal etmiyorum, onun haricinde gözüm kesmiyor.

Az da olsa ayağıma kramplar giriyor, düzenli olmasa da ilaçlarımı almaya çalışıyorum. Kendime dikkat ettiğim pek söylenemez, gereksiz yorduğumu da düşünüyorum çoğu zaman. Sanıyorum işleri yavaştan almanın zamanı geldi de geçiyor. İzne ayrılacağım günleri bekleri düşünmeye başladım diyebilirim.
Bu hafta doktor randevum var. Büyük ihtimalle şeker yüklemesi yapmak isteyecek. Şeker yüklemesi konusunda da yaptırsam mı yaptırmasam mı bilemiyorum. TSH değerim ilk trimesterda 0,015 iken geçen hafta yaptırdığım tahlilde 0,189 e çıktığını gördüm. Yinede istenen aralık mininmum değeri 0,30 larda olduğundan düşük görünüyor. Yükselmiş olması sevindirici ama. Bakalım doktorum ne diyecek.
Miniğim zaman zaman oldukça hareketli zaman zaman ise hiç sesi çıkmıyor diyebilirim. Bazen düşünüyorum kime benziyor diye :) bu haftalık da böyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder