31 Mayıs 2017 Çarşamba

Gebelik Günlüğü 26. Hafta

أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لَامَّةٍ
"Her türlü şeytandan, zararlı şeylerden ve kem gözlerden bütün kelimeleri yüzü hürmetine Allah'a sığınırım."
İkinci trimesterın son haftasını da tamamladık şükürler olsun. Haftasonu doktor randevum vardı, bebekte herşey iyi, bir kaç tahlil yapıldı. Şeker yükleme testi yapıldı. Test sonucu üst sınır değeri 140 iken benimki 156 çıktı. Haliyle 3 gün sonra ikinci şeker yükleme testi yapıldı. O sırada öğrendim ki bu test yapılırken çok fazla hareket etmemem gerekiyormuş, biz haftasonu çocuklarla geldiğimiz için bir saat beklemekte sıkıldılar hastane dışına yürüyüşe çıkmıştık.
Artı o hafta Ramazandan önceki son hafta diye doğum günleri gelen arkadaşların kutlamalarını art arda yaptık efendim tatlıdır, şekerdir hiç yüklenmediğim kadar yüklenmiştim. Neyse şekere düşkün olmayan biri için bu değer ilginç gelmişti, ben de heralde bundan bundan diye sebep aradım bunları buldum :)
İkinci test sonucu 4 değerin dördü de düşük çıkınca tahminlerimin doğru olduğu kanısına vardım :) Herşey bir yana Allah'a şükür bunu da atlattık. Yoksa işimiz zordu. Neyse geçti gitti artık...
Ufaklık maşallah çok hareketli, geçen sabah ezanı vakti tekmelere bir başladı uyumak mümkün değil. İki gebelik daha yaşadım böyle sıkı tekmeler görmedim. Bir de hiç mi yorulmuyorsun, az dinlen yok. Nasıl bir çocuk olacak acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder