5 Haziran 2017 Pazartesi

Gebelik Günlüğü 27. Hafta

أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لَامَّةٍ
"Her türlü şeytandan, zararlı şeylerden ve kem gözlerden bütün kelimeleri yüzü hürmetine Allah'a sığınırım."
Oldukça yoğun ve yorgun geçen bir haftaydı. Geride kaldığı için seviniyorum. Şu sıralar çocuklar da ben de bebek için daha çok heyecanlanıyoruz. Bebeğin ilk 6-9 ayı için giyecek alışverişi yaptım. Hemen hemen bitti gibi. İlerleyen aylarda ağırlaşırım, bir de sıcaklar bastırırsa zor olur diye erkenden bitirme fikri ağır bastı diyebilirim. Ana kucağı, beşik vs. gibi ihtiyaçları sona bıraktım.

Doktorun verdiği demir ilacını aksatmamaya çalışıyorum, arada aklıma gelirse vitamin alıyorum. Yatakta esneyince kramp girecek gibi oluyor, ayakları öne doğru bükünce çok acı vermeden geçiyor.
Doktorun da uyarı ile kilomu kontrol etmeye çalışıyorum. Son on gündür aynı kiloda devam ediyorum Maşallah.
Arada karnım kasılıyor, kimi zaman apay ağrı veriyor. Alıştırma kasılmasıymış bunlar, bu haftalarda başlıyormuş. Mümkün olduğunca stresten uzak durmaya çalışsam da bazen kaçışı olmuyor. Stres beni bulunca çok yıpratıyor, daha dikkat etmeliyim sanıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder