13 Haziran 2017 Salı

Gebelik Günlüğü 28. Hafta

أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لَامَّةٍ
"Her türlü şeytandan, zararlı şeylerden ve kem gözlerden bütün kelimeleri yüzü hürmetine Allah'a sığınırım."
Oldukça zor geçen bir hafta oldu. Eşimin görevde olması, iki çocuğu okula yetiştirme, geri alma telaşı, işe gitme park yeri bulma, yemek, temizlik vs. epey yordu beni. Hatta bir ara yorgunluktan düşecek gibi oldum. Bir kaç üzüntü verecek şeye tanık olunca da çoğu zaman uyuyamadım. Oldukça zor geçti, ama geçti şükür. Haftasonu geldi, gelmesi ile omzumdaki yük çok hafifledi. Biraz da psikolojik tabiki.

Havalar geneli serin gitse de bir iki gündür sıcaklar kendini göstermeye başladı. Nefes almakta zorlandığım oluyor, önümdeki 80 küsür günü düşünmekte zorlanıyorum. Yahut düşünmek istemiyorum. Belki de son gebeliğin diyerek tadını çıkar diyorum kimi zaman iyi kimi zaman ağır ilerliyoruz :)
Kullandığım demir ilaçları bitti, doktora yeniden yazdıracağım. Haftaya evde kalıp istirahat etmek istiyorum. Üzerimdeki ağırlık sanki ancak dinlenmeyle geçecek gibi. Bebeğe alışverişe devam. Epey birşeyler aldım. Liste yaptım ilk üç ay için herşey fazlası ile var. ikinci üç ay içinde gayet yeterli. Sonraki zamanalrda o vakitler gelince düşüneceğim.
Üç numerooo için ana kucağı- oto koltuğu aldık. Lakin şuanki arabanın arka koltuğuna üç oto koltuğu sığmıyor. Arabayı değiştirmek icap edecek ki bunu hiç istemiyorum.
Bebecan arada çok hareketleniyor, olur olmaz zamanlarda çoğunlukla geceleri. Kimi zamanda ki genelde sabah vakitleri oluyor hiç hareket etmiyor gibi geliyor. Gayet sakin geçiyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder